Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

15 oct. 2008

GALUSTE DIN CUBURI DE PIINE ALBA / SEMMELKNÖDEL


La fel o reteta tipic Austriaca care se papa ca garnitura linga fripturi,tocanite...
Aceasta este una din retetele mele preferate,care am luat-o de pe pachetul de cuburi de piine uscata.
INGREDIENTE:
- 500g cuburi uscate de chifle/piine alba
- 3/8l lapte
- 60g unt/marg. topit
- 3 oua mijlocii
- 100g faina
- 1ls frunze d epatrunjel tocate
- ceva nucsoara
MOD PREPARARE:
Cuburile d epine se pun intr-un recipoient incapator.
Untul/marg. se topeste si se toarna peste cuburi,amestecindu- se sa cuprinda vine cuburile.Se presara faina si patrunjelul si la fel se amesteca sa cuprinda cuburile peste tot.Ouale se bat bine ,se adaouga laptele,ceva sare si nucsoara si se toarna peste cuburile de piine.Se amesteca bine totul si se lasa ca 10 min sa se odihnesca.Intr-e timp se pune la fiert apa cu sare, eventual si putina vegeta, pentru a da un gust mai bun.
Cu miinile ude se formeaza galuste care in causul miinilor se preseaza atit cit sa simtim ca sint compacte.Astfel formate galustele se aseaza in oala cu apa care fierbe.In acest moment focukl se face mic si galustele se lasa mai mult sa stea decit sa fiarba, sub capac. ca 10.12 min.epinde de marimea galustelor.Din cantitatile date ies ca. 12-15 galusti-Mie mi-au iesit 15 buc si le-am lasat in apa fiebinte 10 min.
Se scot se lasa putin sa se scurga si se servesc linga ce doriti.
Eu am facut o friptura de porc cu chimen si am servit aceste galuste linga friptura,sosul format de la friptura si varza acra.


SEMMELKNÖDEL~ Hildegrad Fischer`s Hausrezept
Zutaten:
- 500g Knödelbrot
- 3/8l Milch
- 60g Butter/Marg.
- 3 Eier
- 100g Mehl
- 1EL gehachte Petersilie,
- Salz
- Muskatnuss
Zubereitung:
Zerlassene Butter/Marg, Mehl und Petersilie mit Knödelbrot vermischen.Milch,Eier,Salz,Muskat versprudeln und über Knödelbrotmischung giessen.Das ganze gut miteinander vermischen und 10 Min. rasten lassen.
Anschliessend mit Wasserbenetzten Händen zu Knödel formen, in kochendes Salzwasser einlegen und ca. 10-12 Min.ziehn lassen.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Wowwwww Lauraaaaa ce pofta mi-ai facut cu galustele astea!!!!! Sambata am sa fac si eu friptura de porc(am sa pun intr-o zi retzeta mea)si am sa fac galustele astea. Multzumesc mult pt reteta kissss

Unul din multi! spunea...

Draga mea prietena,nu.mi ramine decit sa-ti spun POFTA MARE!
Ai sa vezi ce bune sint.Eu am facut 15 bucati si s-au papat in 2 zile.Nici nu am crezut ca pici mei si mai ales Peter e asa de incintat de ele.
Iar fripturica,aia de care zici,neaparat sa-mi dai si mie reteta.naoi sintem mari amatori de frpturi.
Eu am facut, o friptura de porc cu chimen,are la fel de raspindita este ca si aceste galuste.Dar pozele facute pe fuga,o gramada din ele mi-au iesiet atit de aiurea ,incit las postarea retetei,pina la o noua incercare.
te pup dulce si SPOR nu numai la bucatarie,ci in tot ceeea ce faci.
Cu mult drag te pupacesc de la celalat capat al pamintului.
Cu prietenie,
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate