Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

22 sept. 2008

GNOCCHI

~A doua runda de Gnocchi preparati!~


Aceasta reteta italiana,am probat-o pt. prima data.
Deci nu sint in forma extravaganti de frumosi.Dar f. buni in gust si ca idee de garnitura linga unele mincaruri.
Am facut doar jumatate din cantitate si acum imi pare tare rau.Data viitoare cind mai fac, fac portie dubla.Se lasa foarte bine sa se congeleze si la nevoie direct congelati se introduc la fiert.
Eu am servit dupa cum se observa in poza, cu fructe de mare.
Dupa ce au fiert,i-am perpelit si pe dinsii in ulei de masline bine incins si i-am presarat cu ceva frunze de patrunjel.
Aici si reteta dupa care i-am preparat.
Reteta am gasit-o aici;

INGREDIENTE:
- 1kg cartofi fainosi
- 200g faina alba
- 1 ou(Gr.M)
- 1/2 lc sare
- 1 priza de nucsoara
~~~~~~~~~~~~~
- sare pentru fiert
MOD PREPARARE:
Cartofii se curata de coaja,eventual se taie si se pun la fiert.
dupa aceea se scurg si asa fierbinti de trec prin presa sau se zdrobesc(eu i-am mixat) si se amesteca cu faina,sarea,nucsoara si oul batut putin.
Neaparat cartofii trebuie sa fie calzi cind se prepara.
Aluatul se framinta bine pina ce nu se mai lipeste de miini.La inceput cu o lingura de lemn sau cu mixerul cum am facut eu,deoarece cartofii sint fierbinti.
Aluatul trebuie sa fie nu prea moale dar nici prea uscat.Un aluat usor de modelat.
Dupa framintare,aluatul se pune pe masa de lucru infainata,se portioneaza.
Din portiile de aluat cu miinile infainate bine se ruzleaza snururi de aluat cu un diametru de ca. 2 - 2,5 cm.
Din aceste snururi se taie bucatele de ca 2 cm.Cu miinile infainate se formeaza bilute ovale ,care cu ajutorul unei furculite se aplatineaza pe mijloc si fiecare Gnocchi se aseaza pe un servet de bucatarie sa se usuce putin.
Dupa ce aluatul este format in Gnocchi, acestea se pot fierbe imediat in apa clocotita cu sare pina ce ies la suprafata.
ATENTIE:~in 3-4 min. sint deja fierti si trebuie neaparat scosi din apa.daca ii lasa-ti mai mult se inmoaie si se desfac.
Sint foarte universali acesti Gnocchi, cu siguranata in timp vor gasi mai des loc printre meniurile familiei mele.

2 comentarii:

Dana`s lifestile spunea...

Buna Laura,

Abia ti-am gasit blog-ul, si deja am scotocit prin el sa vad bunataturile pregetite de tine, dar ai ceva retete.... FELICITARI

Si mltumesc pentru reteta de gniocchi (baietelul meu de 3 ani nu maninca ,cartofi decit sub forma de gniocchi-el crede ca sunt paste:)
abia astept sa facem si noi.....
Pupici dulci

Unul din multi! spunea...

Hallo Daniele,
Scuze ca nu am raspuns pina acum, dar timpul...timpul asta dacaàr fii mai mult/lung...:-)

Ma bucur ca m-ai gasit si ai gasit si ceva pe gustul "bietelului"tau!
Da, si eu am 2 baieti si stiu cum este cu asa zisele "mofturi":-)))
Cel mare maninca cu placere pizza facuta iun casa, cel mic nu vrea decit de cumpoarat...na ce sa zic, ce sa fac.uneori comand acasa, alteori prepar in casa....

Daniele, iti multumesc pentru vizita si felicitari si iti urez tie si familiei tale, toate cele bune si in ainte de toate "SANATATE"!!!

Apropo Gnocchi,
NEAPARAT, DAR NEAPARAT sa foloseti cartofi "FANOSI" ca daca nu nu iese nimic.O spun din experienta!!!

Cu prietenie
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate