Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

22 aug. 2008

PRAJITURA "NEGRESA"



Proprietara aceste minunate retete,care se poate papa ca atare,sau se poate umlple cu creme,dulceata...este Pocahontas.
O bucatareasa deosebita,care a postat multe retete faine pe Forumul Culinar.
Pe acesta cale Poca,un deosebit !!!
Pentru mai multe detalii,idei,imagini.....,da-ti clik pe Titlu.
Aici reteta,care din pacate nu e masuratoarea cu gramaj ci cu cana.Eu am folosit acesta cana(pictata la Gradinita de baietelul meu cel mare-Denis);care am cintarit si incape in ea.280ml lichid

INGREDIENTE:
- 1 ou
- 1 cana zahar
- 1/2 cana ulei
- 1 cana lapte (caldut)
- 2 cani faina ( recomand in continuare faina cu punga rosie, de la Titan, reusita sigura) ~eu nu am asa ceva in Austria,de aceea am folosit faina normala.
- 1 lingura bicarbonat rasa
- 3 linguri cu gem ( nu dulceata)
- 3 linguri cacao -
MOD PREPARARE:
Se freaca oul cu zaharul, se adauga uleiul, laptele, gemul ( nu intrati in panica cand o sa vedeti compozitia flescaita care se balangane in castron, totul e in regula). Se amesteca bine, apoi se adauga bicarbonatul ( praf, nu trebuie stins cu nimic), faina si cacaoa.
Compozitia se pune in tava unsa cu unt sau ulei, si tapetata cu faina. se coace in cuptor la 175 °C,ca. 35 de minute, ca sa va da-ti seama daca s-a copt o penetrati cu un pai, un betisor, in 3-4 locuri.

Un comentariu:

Unul din multi! spunea...

6 comentarii:
Ginette a spus...
Buna Laura, ce bine arata negresa, felicitari !!! Si eu sunt fan Pocahontas, amandinutele ei le fac foarte des.
Te pup si spor la treaba !!!

12 aprilie, 2008 20:11
Laura S. a spus...
Buna Ginette!
Mersi pt. laude si de pointul cu Amandinele.Eu inca nu le-am facut,deoarece a intervenit tot altceva,dar daca zici ca asa de des le faci,insemna ca tre sa le fac si eu.
Mii de pupicei si tie si spor la treaba!
Cu prietenie
Laura S.

13 aprilie, 2008 10:33
Irina a spus...
Si eu sunt fan Laura dar si fan Poca, Ginette, Maya, Adriana, Cristina, etc...
Bravo pentru prezentare !

14 aprilie, 2008 20:57
Laura S. a spus...
Mersi Irina1 Cred ca trebuzie sa deschidem un Club cu Favoritele personale in domeniul Culinar.Si sint citeva(hihi)....
Chiar acum trag o raita sa vedem ca idei mai pot sa acaparez pt.gatit.Astazi nu sint deloc inspirata.
Irina,o spatamina plina de succese iti doresc!
Cu prietenie
Laura S.

15 aprilie, 2008 09:32
Nyki a spus...
Buna Laura

Te-am vazut in blog de Ginette,si ma bucur foarte mult ca am gasit blogul tau ca e super,si mai ales are multe bunataturi din tara.

Ieri am facut si eu reteta ta de negrese si mi-a iesi f f f bun.

Felicitari!!!!.

Iti doresc un super sfarsit de saptama.

Nyki

19 aprilie, 2008 12:17
Laura S. a spus...
Hallo Nyki si ma bucur ca m-ai gasit si mai ales ca iti plac retele mele.
In ceea ce priveste "Negresa"-trebuie sa te sustin!
Este foarte buna si nu mai,este si usor de facut si chiar lasa loc de creatii...
Te mai astept pe la mine si la fel iti uzez tie si Fam. tale o saptamina plina de succese si,
Hristos a Inviat,cu ocazia Sf. Pasti!
Cu prietenie si respect
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate