Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

25 sept. 2008

PIEPT DE PUI IN SOS BECHAMEL


Acesta reteta "DIVINA" am preluat-o de pe Blogul~Laura Adamache: Piept de pui in sos bechamel
Este una dintre multele alte retete care le-am preparat si pe care cu siguranta le voi prepara, de pe Blogul ei.Ma bucur ca am ocazia sa cunosc o asemena persoana deosebita care nu numai ca arata bine ,ci si gateste bine ,este inteligenta,respectuasa si tot timpul gata de a-ti veni in ajutor.
De aceea draga mea Laura A., in semn de multumire si prietenie ,pentru tine(pacat ca doar virtual):

INGREDIENTE:

- 600 gr piept de pui
- 150 mozzarella
- 200 gr costita afumataeu am pus Bacon)
- 100 gr briè
- sare
- piper
- unt
- pesmet

~~~acestea sint adaogarile mele~~~

- 1ls maghiran
- 1 ls frunze de patrunjel
- 1lc pasta de susan

INGREDIENTE~Sos Bechamel:
- 50 gr unt
- 50 gr faina
- 500 gr lapte
- sare
- piper
- nucsoara (optional)
MOD PREPARARE:
Pieptul de pui dezosat si fara piele se taie fisii subtiri.
Costita/Baconul se taie la fel in felii subtiri.
Brinza Mozzarela se scurge bine si se taie la fel felii ,precum si cea Briè.
Un recipient rezistent la temp. inalte se unge cu grasime si se presra din abundenta cu pesmet.
Fisiile din piept de pui se pipereaza ,sareaza,eventual se presara cu patrunjel,maghiran si pasta de susan, cum am facut eu si se amesteca bine.
Dupa ce au fost bine amestecate se aseaza un strat in recipietul pregatit, peste care se aseaza jumatate din brinzeturi.
Peste brinzeturi se aseaza feliile de bacon, iar peste felliile de bacon se aseaza restul brinzei.Ultimul strat ,scrie in reteta Laurei A. ca trebuie sa fie fisiile din piept de pui.
Mie mi-au mai ramas ceva felii de bacon si le-am pus ultimele.Dar a fost totul OK.
Recipietul astefel pregatit se pune la frigier pina se prepara Sosul Becamel.
Laptele amesteca cu sare, piper ceva nucsoara,eventual daca se doreste si cu 1 lc pasta de susan.
Intr-o tigaie /oala se incinge bine cele 50g unt,Se trage deoparte si adaoga faina si imediat se amesteca energic sa nu se faca cocoloase.
Se pune iarsi pe focul care s-a micsoarat putin si la fel de energic se amesteca sa nu se faca cocoloase,cu laptele care se toarna treptat.
Se amesteca pina ce sosul de vine gros asa ca la budinca.
Se lasa deoparte sa se racesca putin(ca. 5 min.), dupa care se toarna peste pieptul de pui.Deasupra se presara la fel cu pesmet Eu din pacate am uitat,dar avind o bucatica de brinza ramasa am trecut-o prin presa de usturoi,deasupra sosului...)si se introduce in cuptorul preincins la
200°C. pt. ca. 1 ora.
Am servit linga salata verde cu ulei din seminte de bostan.
Mie nu mi-a reusit asa de frumoasa ca a Laurei,de fapt nici nu am un recipient rotund.Ce chestie...,pina acum nici nu am observat.Èu iubesc mult formele ovale,sau dreptunghiulare.Dar tre`sa-mi achizizionez si unul rotund,ca uite ce fain ies unele chestii..

Dupa cum se observa in ultima poza ,nu a mai ramas nimic in farfurii(hi,hi)....

Un comentariu:

LauraAdamache spunea...

Draga mea Laura,

Multumesc din toata inima pentru cuvintele tale frumoase la adresa mea. Conteaza foarte mult pentru ca vin din partea unei persoane distinse pe care eu o respect foarte mult. Imi place fffff mult cum ti-a iesit, eu zic ca e mai frumos decat al meu pentru ca e mai inalt si l-ai facut in forma ovala pe care eu nu o am. Si mie-mi place mult forma ovala si o sa trebuiasca sa-mi cumpar si eu. Te pup si ma bucur enorm ca v-a placut!!

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate