Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

25 aug. 2008

TOCANITA DE CIUPERCI / BURETI


Aceasta reteta este foarte adorata de scumpul meu sot.
Sint mai multe retete cu acest ingredient de baza,dar aceasta este preferata sotului.
Este foarte usor de facut si mai ales este foarte gustoasa.
Eu am facut ochiometric.Dar reteta este urmatoarea
INGREDIENTE:
- 800g ciuperci/bureti(eu am avut ca 500g)
- 60g grasime(unt,ulei,untura...)
- 100g ceapa tocata marunt( eu am pus o ceapa mai marisoara)
- 1/16l smintina,mai groasa de preferinta(eu am pus ca.150g)
- 10 boia de ardei dulce (eu nu am pus)
- 1lc faina alba
- sare + piper
- 1-2 ls parunjel verde tocat marunt
- 1lc otet (eu nu am pus)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- 1lc zahar(eu am pus-o in momentul in care ceapa pusa la prajit a devenit sticloasa)
- si daca aveti 1/2 legatura de usturoi verde.Da un gust deosebit de bun.
MOD PREPARARE:
(aici il descriu dupa reteta + cum am pregatit eu):
Ciupercile/buretii este bine daca este posibil sa nu se spele.Dar daca este necesar,foarte rapid .Dupa curatare/spalare se lasa la scurs pe un servet de bucatarietaie ca 30 min.Se taie daca este necesar in bucati de marime potrivita si se aseaza pe o tava de cuptor.Si asa cu tava se introduc in congelator pt. ca 30 min.
Nu este necesar sa se introduca in congelator,se pot doar zvinta,taia si proceda direct cum o sa descriu mai jos.Dar prin congelare,faina se repartizeaza mai usor pe toate partile ciupercilor/buretilor si nu se fac cocoloase.
Dupa ce s-au inghetat putin se pun intr-o sita si se presara deasupra cu 1ls faina.se amesteca cu ajutorul sitei pe toate partile si se pun in tigaia in care in prealabil se incinge grasimea,se prajeste ceapa eventual +1lc zahar si patrunjelul taiat marunt.Dupa ce se pun in tava si ciupercile/buretii infainati se amesteca rapid pe toate partile sa se rumeneasca putin.
Aici-ATENTIE ,trebuie ca grasimea din tigaie sa fie incinsa bine.
In felul acesta porii ciupercilor/buretilor ,impreuna cu ajutorul fainii se inchid si nu mai lasa apa asa de multa.
Dupa ce s-au rumenit citeva minute amestecind in continuu pe toate partile se adaoga sare si piperul dupa gust si smintina.
Se amesteca mai departe sa mai dea bine intr-un clocot si se poate servi.
Eventual se mai poate presara deasupra ceva patrunje verde.
Eu dupa cum vedeti in poza ,am servit cu,

Niciun comentariu:

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate