Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

25 aug. 2008

CHIFTELUTE DIN DOVLECEI

Aceasta retata care am savurat-o cu mare placere.Chiar si pici mei au fost tare incintati. Reteta am luat-o de pe Gourmandine, cu deosebirea ca eu nu am avut aceeasi dovlecei si am mai pus in compozitie ceva bacon+sunca si cascaval ras.
Aici reteta originala + adaouarile.ajustariele mele;
INGREDIENTE:
- 4 bucati dovlecei de marime medie (2kg)(eu am avut dovlecei mici si ca. doar 1kg.deci am injumatatit)
- 5 oua
- 8 linguri de faina
- 6 catei de usturoi (eu am pus si ceva usturoi verde si frunze de patrunjel)
- sare, piper si vegeta dupa gust
- ulei pentru prajit
~~~~~~~
Eu am mai adaogat la jumatatea din ingredientele de mai sus
- 100g cascaval ras
- 100g bacon+sunca
MOD PREPARARE:
Dovleceii se curata de coaja, se dau pe razatoare, se sareaza si se lasa la scurs intr-o strecuratoare c-a.o ora.
Intre timp se pregateste faina si ouale prin care se vor trece chftelutele inainte de a le pune la prajit.
Intr-o farfurie se pun 4ls faina, iar in alta se pun 3 oua batute si condimentate cu sare,piper si vegeta.
Dupa ce dovleceii s-au scurs, ii condimentam cu sare, piper si vegeta dupa gust. Se adaoga 2 oua, 4 linguri de faina, usturoiul pisat si daca se doreste (asa ca mine), sunca si cascaval.
Totul se amesteca bine sa se omogenizeze, iar cu ajutorul unei linguri se i-au portiuni din amestecul de dovlecei ,se trec prin faina, ou batut si se pun in uleiul in prealabil bine incins.
Cind incep sa devina aurii pe margine se intorc si se prajesc in totalitate.Se scot pe un servet de bucatarie ,care sa absoarba surplusul se grasime.
Se servesc ca atare, cu sos Tartar sau de care se doreste. Se poate folosi si ca garnitura la diferite Ragu-s, cu ochiuri...
Chiar si reci sint foare faine.
.

Niciun comentariu:

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate