Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

29 aug. 2008

SUPA CREMA DE MORCOV



Nu sint un mare Fan al supelor crema.Dar 2 din "feciiorii"mei ,cei mai mari,adica sotul si Denis, au fost citeva zile plecati la pescuit aici la noi in Austria pe un lac.Ei si si-au cumparat abonament pentru 2 mese/zi. la restaurantul din apropiere,unde au primit printre alte bunatati si o supa de morcovi.Cica le-a placut atit de mult incit au tras-o in chip;
Na,eu fata isteata si curioasa daca pot sa le ofer si eu o asemenea supa acasa,am luat cartea de bucate a Sandei Marin si am gasit acesta reteta,care a, si pus-o in practica.
Feciorii mei au spus ca este foarte buna,paca chiar mai buna decit cea de la retsurant.
Si aici reteta supicii;
INGREDIENTE:
- 3l apa,(eu am facut,asa la repezeala o supica din cub Maggi)
- 1/2 ls unt topit(eu am pus ochiomeric ceva untura de porc)
- 500g morcovi
- 1 ceapa
- 4 cartofi mari(cei mai buni sint cei finosi)
- 1/2 lc zahar(eu am pus 1 lc)
- sare(la mine nu a mai fost necesar)
- unt proaspat cit 1 nuca(asta se pune pentru a monta supa.eu nu am mai avut nevoie ,deoarece dupa ce am bagat-o la blender si i-am dat un ultim clocot,a fost destul de cremoasa)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In schimb ,eu am pus inainte de servire in fiecare farfurie ceva smintina.

MOD PREPARARE:
Eu i-l redau pe al meu nu pe cel care scrie in carte.
Ceapa,morcovul si cartofii s ecurata si taoie marunt.
Untul/untura....se incinge intr-o oala de ca 4l., se adaoga ceapa si cind devine sticloasa ,se adaoga zaharul si se amesteca pina prinde putina culoare.
Se adaoga morcovii,se amesteca si se lasa sa dunstuiasca putin sub capacdar avind grija sa se amestece intr-e timp sa nu se arda.
In continuare se adaoga cartofii,se amestcea totul bine si se toarna peste, cei 3 l de apa sau supa si se lasa sa fiarba domol cu capac pina ce legumele sint fierte f. bine.
Dupa aceea ,legumele din supa se fac piure cu ajutorul unei site,metoda clasica,ori cu blenerul,asa ca mine sau cine are,cu mixerul bat.
Zeama cu legumele se amesteca bine si se mai pune inca odata sa de-a un clocot.Eventual se mai completeaza cu ceva sare si apa daca este necesar.Se serveste cu smintina si presarata cu frunze de patrunjel sau snitling ,taiate marunt.
Din pacare nu am facut foto la toate fazele,dar asa in mare se poate observa ceva.

~ Daca da-ti clik pe titlu,puteti gasi si reteta originala in cartea de bucate a sandei Marin.~

Un comentariu:

Unul din multi! spunea...

publicat de Laura `s Leckereien la 12.8.08

4 comentarii:
nicolina a spus...
Hello Laura ,pe blogul meu te asteapta 2 premii ,pe care ti-le ofer cu drag ca rasplata pentru munca pe care o depui pe acest blog.
Imi cer scuze ca am lasat aici comentul dar nu am gasit casuta de comentarii si eram pe fuga.Te pup.

13 august, 2008 12:30
iulia a spus...
Ceau Laura, am trecut pe la tine sa vad ce bunatati ai mai pregatit. Super reteta de supa crema. Ai adaugat pe blog multe retete mmmm... delicioase in ultimile zile. Felicitari! Te pup!

13 august, 2008 19:48
iulia a spus...
Draga Laura, te asteapta sapte premii la mine pe site, ti le ofer cu toata placerea. Le meriti pe deplin pentru ca ai retete absolut minunate si un blog frumos. Te pup! Weekend placut!

16 august, 2008 22:27
Laura `s Leckereien a spus...
Nicolina si Iulia ,VA MULTUMESC DIN SUFLET!
Nu am cuvinte de multumire ,ar sa stiti ca tare ma bucur.
Chestia este ca,nu premiile ma bucura foarte mult.ci faptul ca va ginditi si la mine.
VA PUP SI IMBATISEZ(pacat ca doar virtual)cu/din suflet!
Cu deosebit respect si multumirii,
Laura S.

17 august, 2008 08:43

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate