Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

29 aug. 2008

MUFFINS dupa reteta de Checulete Bicolore a Laurei Adamache


In primul rind doresc sa-i multumesc Laurei A. penru minunatele retete!Tot ce am preparat pina acum a fost DELICIOS.
Liebe
Laura

Iar acum sa trec la reteta.
Neavind forma de checulete,am facut in forma de briose, prima data fara cacao.
Aici trebuie sa mentionez ca; dupa coacere,cu un cutit cu virf am taiat Muffinsurilor un crater in mijloc si am umplut cu dulceata,pe care inainte am facut-o fluida,incalzind-o la microunde.Peste care am turnat ciocolata topita.
Iar adoua oara am facut in forma de Muffins cu cacao.
Au iesit amindoua datile,MINUNATE si DELICIOASE!
Avind in compozitie ulei si apa,aluatul dupa copt este foarte pufos si moale, si se mentine asa si a doua zi.Mai mult nu stiu ca nu au reusit sa supravietuiasac asa de mult(hi,hi)
Pentru informatii mai detailate,da-ti clok pe titlu)
Aici reteta originala;
Ingrediente:
- 200 gr zahar
- 250 gr faina
- 3 oua
- 120 gr ulei floarea soarelui/porumb
- 130 gr apa
- 1 plic praf copt
- 1 varf cutit bicarbonat
- 1 plic zahar vanilat/vanilina
- 1 lingura mare cacao
Mod preparare:
Se mixeaza ouale cu uleiul,apa,esenta si zaharul ca.10 min,dupa care se adaoga faina amestecata cu praful de copt si bicarbonatul.
Se imparte compozitia in 2 parti, iar o parte se amesteca co cacaoa.
Formele dorite se ung si infaineaza ,si se umplu pe treisferturi cu acesta compozitie.Primadata cea deschisa la culoare,urmata de ca cu cacao.Cu o scobitiare amestecam putin,dupa care se introduc la copt in cuptorul deja incins la 180°C pt. ca 20-25 min.
Se scot sis e lasa in tavi ca 10 min, dupa care se scot pe un gratar de bucatarie sa se raceasca.Eventual se pot decora dupa preferinta.

2 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Draga mea Laura vreau sa te felicit pentru muffins-urile tale absolut impecabile!!Data viitoare le voi face cu siguranta in forma de muffins acum ca am vazut cat de frumos ti-au iesit!Iti multumesc tare mult pentru cuvintele tale frumoase si pentru faptul ca iti plac retetele mele!!
Cu prietenie,
Laura.A

Unul din multi! spunea...

Draga mea prietena(sper ca-mi dai voie sa te consider prietena mea),eu iri multumesc ca existi si ai capabilitatea sa fii o gospodina impecabila si sa redai pe intelesul tuturor ,nu numai retete minunate ci si sfaturi pretioase.
Placerea de este de partea mea,de a-ti face complimente pe merit si de a pregati retetele tale minunate!
Te pupacesc dulce,iti doresc o saptamina plina de succese si cu siguranta o sa te vizitez,deoarece am iarsi un lapsus in ceea ce priveste,"ceva dulce pt. pici mei"
Cu deosebit respect si prietenie
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate