Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

16 iul. 2009

RULADA DIN SPANAC CU CREMA DE BRINZA MOZZARELLA / SPINAT-BISKUITROLLE MIT MOZZARELLA



Aceats minunata rezeta am gasit-o aici: REZEPTWIESE

INGREDIENTE-BLAT:
- 4 albusuri de ou batute spuma cu 1 prinza de sare
- 4 galbenusuri
- 300g spanac congelat tocat marunt, dezghetat si bine scurs
- 100g de simtina groasa sau Creme Fraiche
- 75g faina
- 1lc praf de copt
- sare, piper,nucsoara si ceva usturoi granulat
INGREDIENTE-UMPLUTURA:
- 75g smintina groasa sau creme fraiche
- 200g brinza proaspata bine scursa de ex. Cottage Käse
(eu nu am avut decit brinza proaspata de vaci.dar a mer si cu ea destul de bine)
- 2 oua fierte tari si taiate bucatele marunte
- 2 bucati rotunde de mozzarella taiate la fel in cuburi marunte
- sare, piper, ceva boia de ardei dulce si usturoi granulat
MOD PREPARARE-BLAT:
Ouale se separa.Galbenusurile se mixeaza cu smintina se adaoga spanacul si condimentele dupa gust.
Faina se amesteca cu praful de copt.Albusurile se bat spuma.
La amestecul de soanac+ galbenus se adaoja amestecul de faina si jumatate din spuma de albus si se miveaza pina ce faina s-a incorporat cit de cit.
Se adaoga si restul de albus si din acest moment se amesteca doar cu lingura, in asa fel incit aluatul sa ramina aerat.Se toarna in tava captusita cu hirtie de copt si se coace in cuptorul preincins la 200°C ca 12-15 min.
Se scoate si i-se trage blatului imediat hirtia jos.Daca nu merge trasa usot, se umezeste un prosop de pucatarie cu apa rece ,rece si se pune peste hirtie 2-3 min.Dupa care se indeparteaza hirtia de copt.
Se lasa la racit pe gratarul de bucatarie.
MOD PREPARARE-UMPLUTURA:
Ingredientele maruntite se amesteca si se mixeaza cu smintina si condimentele dupa gust , dupa care se intinde peste blatul racit si care inainte a fost asezat pe o folie de alumoiniu sau nailin alimentara.
Se ruleaza cu grija, usor si destul de strins, in asa fel incit ca blatul sa nu se rupa.
Blatul este destul de elastic, doar ceva rabdare este necesara.
Astfel Rulada din spanac rulata de preferinta in folie de nailon alimentara, se pune la frigider, daca este posibil peste noapte.daca nu cel putin 4 ore.
Se serveste linga cu rosii proaspete, salata de rosii...
Dupa cum vedeti, eu am facut ceva mai copios, si am servit Rulada din Spanac cu Ham & Eggs si salata de rosii.
TIPP:
- Eu am pus 4 oua,in reteta originala sint doar 3.
Dar mie mi-sa parut consistenta aluatului c-am densa si putina.
- Din pacate eu am avut in casa doar brinza proaspata de vaci si a iesit umplutura c-am moale.
A mers, dar....mergea si mai bine.
Daca-mi trecea prin cap mai repede( poate este de folos si altora ideea) ar fii (fost)bine:
- radeti ceva cascaval, brinza telemea.. si atunci consistenta umpluturii este OK.

4 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Laura,

asta o cunosc si este delicioasä. Am väzut cä tu ai luat Topfen. Eu nu am fäcut Compromis si iam dato cu Frischkäse.Minunat ai presentat. Compliment mare.

Multe Salutäri Jacob

Unul din multi! spunea...

Buna Jakob!
Danke für dein Kompliment!
Ich wollte das Rezept unbedingt ausprobieren, aber leider, nur Topfen hatte ich zu Hause.

LG. aus Österreich
Laura S.

Craita spunea...

Buna Laura,am pregatit si eu o rulada dupa reteta ta si a iesit uimitoare!thx for sharing...

Unul din multi! spunea...

Hallo Amalia!
asa putini anisori si atit de talentata...FELICITARI!!!
Placerea este de partea mea, sa stiu ca "Retetele" postate, au succes si in alte bucatarii!
Sa va fie de bine si mult succes si pe viitor!
Cu prietenie
laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate