Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

20 mai 2009

GOGOSI / DONUTS LA CUPTOR


Mi-am cumparat saptamina trecuta de la Penny Markt doua tavi de facut gogosi la cuptor.
Am tot cautat o reteta si mi-am adus aminte ca odata am postat una pe forumul Culinar.ro
Numai ca reteta am dapta-o la cerintele mele.In loc de unt am pus ulei si in loc de doar 1ou si 1 galbenus am pus ouale intregi.
Gogosi au iesit la gust f. buni si moi!
Singura problema este ca, aluatul este c-am lipicios ,dar daca-l punem in forme cu un cornet de sprizat (merge si cu o punga de nailon mai trainica, careia i-se taie un coltisor), merge excelent.
Eu am facut de 2 ori, deoarece din 250g de faina nu ies f. multi,iar adoua zi am facut din 375g de faina si am folosit cum am zis cornetul si au iesit perfecte gogosile.
Prima data am pus cu lingura si am pus c-am mult aluat si partea de deasupra a cresut f- mult la copt si a disparut gaura Donutzului.
Dar cu spritati cu cornetul acesta problema dispare.
INGREDIENTE:
- 125ml lapte
- 40g zahar
- 1 pac. zahar vaniliat
- 1 lamiie-coaja
- 1 priza de sare
- 75ml ulei vegetal
- 20g drojdie proaspata
- 250g faina
- 2 oua
MOD PREPARARE:
In laptele usor caldut se dizolva drojdia si zaharul.
Amestecul de lapte se mixeaza cu restul ingredientelor si se lasa la dospit ca. 30 min intr-un loc caldut.
Intr-e timp se incinge cuptorul la 180°C.
Formele de gogosi se ung cu ceva ulei,asta chiar daca sint antiaderente, deoarece ajuta ca gogosii sa nu iese prea uscati.
Cu o lingura sau cu un cornet/punga de spritat se pune in fiecare adincitura aluat de gogosi,atit cit adincitura sa fie plina 1/2 sau 2/3.
Cu o llingurita sau o pensula inmuiata in ulei se niveleaza aluatul deasupra si se lasa la dospit ca. 2m min.
Se introduc in cuptorul deja incins pentru ca. 20-25 de min.
Se scot din cuptor si se lasa in forme citeva minute dupa care se pot pudra cu zahar sau cel mai bine cu glazura.
Glazura impiedica ca gogosile sa piarda din umeditate si ramin pe timp mai indelungat prospeti si moi.
.

2 comentarii:

Vali spunea...

Au iesit frumos. Poate o sa gasesc si aici in Romania tavi ca ale tale la PENNY.O sa caut. Imi doream o reteta de gogosi la cuptor.
Prajite in ulei nu le mai suport.
Multumesc.

Laura S. spunea...

Hallo Viviana si bine ai venit pe la mine.Din pacate nu prea pot intra momentan online,deoarece PC-urile doreste sotul meu sa-le puna dela A-Z iarsi in orine si sa instaleze noi programe ANTIVIRUS.

Sper sa gsesti si tu asemena tavi,mie tare dragi imi sint.
Gogosile facute cu ele, i-au ceva timp dar macar economisesc grasimi.
Sint putin diferite la gust in comparatie cu cele facute in baie de ulei.
Dar daca este fain ca poiti sa optezi si una si alta,dupa gust si pofta.
O zi mununata iti doresc si bafta sa gasesti si tu tavi!
Cu deosebit respect si prietenie
Lauta S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate