Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

5 oct. 2008

FILE DE PASTRAV AFUMAT CU PASTE FAINOASE


Este o reteta usoara si pot sa spun ca ,chiar faina la gust.Nu mi-am putut imagina ca pastravul afumat este atit de bun.
Reteta o am de aici;
http://www.kuechengoetter.de/rezepte/verschiedenes/Tagliatelle-mit-Forellenragout-672.html
Numnai ca eu nu am facut Ragou din el,cum scrie in reteta si nu am pus nici asa ceva(nu stiu cum se numste in Ro.)

http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Bild:Arugula.jpg&filetimestamp=20050519021222
Relatez si cum am facut eu.
INGREDIENTE:
- 2 bucati de praz
(merge si ceapa)
- 2 legaturi Rucola
(eu am pus 1 legatura se snitlinh si 1 capatina usturoi sau cre-o 5-7 catei de usturoi mai marisori)
- 1 legatura patrunjel
- 250 g file de Patrav afumat
- 500 g pate fainose-Tagliatelle (merge cu de care doriti)
- salz + piper
- 1 ls ulei
- 200 g smintina lichida
- 1 ls rasa faina
- 3-4 polonice din apa in care au fiert pastele fainoase
MOD PREPARARE:
Pastele fainoase se pun la fiert in apa cu sare.
(Eu am inainte sa pun pastele fainoase in apa clocotita,am ras 1 morcov si am pus 1 ls frunze de patrunjel in apa + sare + jumatate din cub de supa Maggi.
Cind scurg pastele,apa de la ele o string intr-ul alt recipient si o folosesc a doua zi,la alta papica.)
Prazul/ceapa si snitlingul se taie/toaca marunt.
Pastravul se aseaza intr-un recipient incapator.

(Aici trebuie sa specific ca, daca nu va deranjeaza ca pestele se desface bucatele in sos,puteti sa puneti fileul de peste direct in sosul care in prealabi-l sa preparat ,fara sa se mai puna intr-un alt recipient asa cum am facut eu.)
Intr-o tigale se incinge ceva ulei si se prajeste prazul/ceapa in el.Se adaoga usturoiul ras sau trecut prin presa,se mai lasa putin sa se calesca,se adaoga sare + piper si se se stinge cu apa din oala in care fierb pastele fainoase.
Faina se amesteca cu smintina si se toarna in tigaie,amestecind pina incepe usor sa fiarba.Daca e prea gros sosul se mai adaoga ceva apa de la pastele fainoase se condimenteaza daca este necesar, deasupra se presara cu patrunjel verde si se toarna sosul fierbinte peste fileul de pastrav pregatit / sau fileul de pastrav se pune in sosul fierbinte.
Pastele fainoase se scurg,se clatesc cu apa fierbinte si se portioneata in 4 farfurii, la fel si cu fileul de pastrav in sos.
Pofta buna!
Pentru pici mei am prajit putina suncuita Bacon, si am amestecat cu ceva sos si le-am dat sa pape linga paste fainoase.
Spre surprinderea mea si m-am bucurat,lui David i-a placut mai mult pastravul cu sos decit sunculita.Peter a papat cu placere si una si alta.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Laura draga, am vrut sa fac pestele pentru ca-mi face cu ochiul, dar nu intzeleg ce fac cu pestele afumat il pun in vas dar ce fac cu el? il frig? scuzama dar la urma zici ca se adauga pestele pregatit in sos. Poate ca nu intzeleg eu, iarta-ma, dar te rog da mi un mesaj pt.ca vreau sa l pregatesc neaparat. Te puppppp Ana

Unul din multi! spunea...

Buna Ana!
Ma bucur ca doresti sa faci acesta reteta.Este usora si sanatoasa.
Se pare ca nu ai inteles bine,dar nu face nimic, deoarece procedeul se pare a fii greu desi cu pestele nu trebuie sa faci nimic.
Pestele il pui intr-un recipient pentru a putea turna peste el sosul fierbinte.Deoarece pestele fiind afumat nu mai trebuie fiert,prajit...nimic.Ci doar incalzit.Dar tu punind-ul intr-un vas mai larg si sosul fierbinte peste el, pestele se incalzeste.Poti sa pui pestele direct in oala in care este sosul,dar eu facind sosul intr-o oala mai micuta,nu am vrut sa fac fileul bucatele.
Daca nu te deranjeaza ca se desface putin,poti fara probleme sa pui fileul de peste direct in oala cu sos.
Sper ca m-am facut inteleasa.
Te pup dulce, spor la treaba si pofta buna!
Cu deosebit respect si prietenie
Laura S.

Anonim spunea...

Multzumesc draga mea, eu chiar acum i spuneam Corinrinei ca asa trebuie sa fie cum ai scris tu, maine-l fac sigur, imi este tare pofta. Am sa-ti scriu dupa ce am mancat(toate 3)cum a fost. Te puppppp si inca odata mii de felicitari pentru site.Ana

Unul din multi! spunea...

prietena din indepartare,
Nu.mi mi raine decit sa-ti urez spor la gatit si POFTA MARE!
Iar in ceea ce priveste descrierea retetelor, s-ar putea sa fac greseli,sau sa nu ma fac destul de inteleasa,desi nu asta este tilul meu,dimpotriva.Dar vezi tu,eu de aproape 20 de ani si mai ales in ultimi 10 vb. numai germana, doar la PC si la telefon cu parinti ce mai tin legatua cu lb. Ro.
De aceea am momente in care nu ca nu mai stiu cuvintele ca mi-le amintesc eu,nu e nici o problema ,De multe ori inverses locul lor in propotitii/fraze...si iese uneori aiurea si nu prea observ.Dar daca sint,gasesti/-ti nelamuriri trageti-ma va rig d emineca!
Va doresc o zo minunata si plina d eveselie la toate~3~draga mea Ana!
Cu deosebita prietenie si respect
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate