Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

3 aug. 2011

✿*´METODA SIGURA- de a prepara GALUSTE DIN CUBURI DE PIINE ALBA`*✿

Am descoperit de curind o metoda sigura de a "fierbe"aceste
Aceste galuste sint foarte iubite de sotul meu si c-am la toate gulasurile, fripturile sint nelipsite.
Dar cum este in practica, de fiecare data cind trebuiea sa-le fierb, era  o "aventura" ...uneori imi ieseau perfect, uneori se mai perdeau in apa... Dar cu acesta metoda , NU mai am grija.!
Deci:
Se prepara galustele dupa aceasta reteta;   ✿*´GALUSTE DIN CUBURI DE PIINE ALBA`*✿,
dupa care fiecare galusca se impacheteaza in folie alimentara de nailon si cu ajutorul unei scobitori se strapunge folia, intepind de jur imprejur galusca.
Galustele astfel impachetate, se pun la fiert in apa cu sare, care clocoteste foarte, foarte usor.
Dupa timpul de fierbere dat in reteta, galustele se scot, se lasa la scurs pe un prosop de bucatarie si dupa citeva minute, se indeparteaza folia de nailon si se pot servii.
Eu am servit linga o TOCANITA DIN BURETI!

5 comentarii:

yaya6 spunea...

foarte interesante galustele astea,m-ai facut curioasa,trebuie neaparat sa le incerc

Unul din multi! spunea...

Da, da, asa mi-a mers si mie cind am venit in Austria :-)))
Dar curioztatea si pofta sotului meu de a papa acesta specialitate nelipsita din repertoariul de retete al austriecilor, m-a facut sa gatesc si eu.
Sper sa iti placa si tie/voua, asa cum ne pülace si noua.
Eu iti urez spor la preparat cu reusita deplina si savoare max9ma!
Cu prietenie
Laura S.

Carucioare spunea...

Ce bine arata!

pansy spunea...

n-am stiut de galustile astea,interesant !

Unul din multi! spunea...

Hallo Fetele!
Scuzati intirzierea, dar de cind am inceput munca, nu mai am timp prea mult de PC.
Galustele acestea sint bine venite atunci cind se aduna pinea uscata.
Deex. resturile de piine se taie cubulete ct mai marunte si se lasa sa se usuce bine pe tava de cuptor la aer uscat sau in cuptorul usor incalzit.
Bineineles ca, piin er alba este cea maia potrivita, dar merge si in amewsdtec.
Importanta este "umeditatea"- deci sa se adoge 1-2 oua si/sau citeve linguri de lapte mai mult si timpul intr-e preparare si fierbere sa se prelungeasca putin.
Daca incercati, cva doresc mult succes si savoare deplina!
Cu prietenie
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate