Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

13 mar. 2010

PATEU DIN BRINZA,OUA SI CASTRAVECIORI


INGREDIENTE:
- 6 oua fierte
- 125g brinza proaspata de vaci
- 2 castraveciori murati
- 1 ceapa
- sare+piper
- 1ls mustar
- 2-3ls maioneza
- verdeata tocata marunt, proaspata sau congelata8snitling, petersilie...)
MOD PREPARARE:
(eu am facut ceva mai mult,de aceea in foto mai multe ingrediente)
Se fierb ouale tari, se curata si se toaca marunt.
Ceapa se curata si se taie f. marunt.
Se sareaza putin si se lasa ca. 5 -10 min. deoparte dupa care se pune intr-o sita/strecuratoare si se clateste cu apa fierbinte.Se lasa sa se scurga bine, eventual inainte sa se amestece in pateu se preseaza putin.
Castraveciorii se zvinta putin si se taie f. marunt.
Brinza se mixeaza cu mustarul, maioneza ,sarea si piperul.Se adaoga ouale,ceaapa,castaveciorii si verdeata si se amesteca totul pina toate ingredientele sint bine amestecate.Se degusteaza , eventual se mai adoga dupa gust ceva condimente,. maioneza, mustar...fiecare dupa gust si dorinta.
Acest pateu se poate servii presarat deasupra cu masline, ardei, ceapa verde, ridichii, peste, somon afumat...

Va doresc spor la preparat si pofta buna!

5 comentarii:

torturi romanesti londra spunea...

se vede ca e bun........yami yami

diana spunea...

Mmmmm, ce deliciu!
Va scriu sa nu patiti si voi la fel.
Dar ce-si face omul cu mana lui..........Rabdarea mea e pusa la incercare acum, ca trebuit sa-mi sterg blogul si sa-l refac - la aceeasi adresa - pentru ca n-am avut ce face si am vrut sa incerc un nou template; odata instalat, mi-a stricat site-ul. (vezi ce mi-a facut si pe retete123.blogspot.com. de care inca nu m-am ocupat sa-l refac)
Am salvat continutul, dar e pacat ca am pierdut atatea contacte si trafic, stabilite in mai mult de 1 an.
Te rog sa te inscrii din nou in randul celor care ma urmaresc. Multumesc.
Acuma verific listele de favorite.

Unul din multi! spunea...

Hallölchen Daniela si mersic pt. vizita!
Pateul asta nu este ceva deosebit, dar cu siguranta la micul dejun s-au intr-e mese, s-au chiar si la servici, este bine vebit.
Eu am mereu in frigider un sortiment.
Cind se gata unul, fac altul cu alt gust...si asa "Zmeii mei pofticiosi" au mereu ceva de gustst...

Unul din multi! spunea...

Diana draga, stai linistita si nu te enerva , ca NU esti singura.
C-am tot la acceasi marime/lungime/timp m-a pus "babau2 sa incerc si eu un alt Template si la fel ammpatit.
De atunci, Nu mai incerc nimic.Asta am si "basta"!
Si asa timpul si viata este scurta, la ce s ama tot complic sa schib si sa fac,pentru ce si pentru cine?
Pe mine ma intereseaza retetele care le-am pregatit si cu siguranta mi-au sio placut sa le string si sa le am la indemina cind mai am nevoie de ele , impreuna cu informatiile atasate.
Si pentru ca ppoate mai sint si alte interese, m-am hotarit sa fac acest Blog si sa las sursa de inspiratie si pentru alte pers. asa cum si eu ma inspir din alte locuri.
Pe aceasta cale,MULTUMESC tie si tuturor care fac acelasi lucru!
Cu calduroasa prietenie
Laura S.

MihaeRa spunea...

E de notat;;)..ca multe alte retete interesante de pe la tine;)!
O saptamana frumoasa!

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate