Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

5 nov. 2009

CHIFTELE a la ALFONS SCHUHBECK


In sfirsit reusesc sa postez acesta reteta minunata de CHIFTELE, care o fac pentru a doua oara, aproape consecutiv.
Chiftlele sint moi, si foarte aromate.
Cine nu incearca, este singur de vina !

Am ajuns la acesta reteta prin prietena mea Cami~Cami`s Magicworld , pe care o intrebam daca stie o reteta buna de chiftele.O reteta faina moale si cu gust...
Si mi-a spus ca a vazut la TV, intr-o emisiune ~LANZ KOCHT! si de mine iubita si urmarita in masura timpului, acesta reteta .
Ea a fost preparata si prezentata de un Bucatar renumit din Germany-Bayern~ALFONS SCHUHBECK .
Dar din acesta reteta eu am luat doar reteta de CHIFTRELE, la o cantiate de 3 ori mai mare.
Nu ca nu a-s fii dorit sa prepar reteta in intregime, dar mi-a fost teama, ca ai mei "barbati", nu o sa le placa.
INGREDIENTE:
- 80g piine alba pentru toast
(eu am avut doar cuburi din piine uscata si am folosit mai mult lapte pentru a se inmuia bine).
- 100 ml lapte
- 1/2 ceapa mare
- 250g carne vita/vitzel
- 250g carne de porc
- 2 oua
- 2ls mustar putin iute
- 1/2 lamiie-coaja
- 1/2 portocala coaja(eu portocala nu am pus)
- 1/2 legatura patrunjel verde
- 1 ls Chili(eu nu am pus)
- nucsoara.
- maghiran uscat
- sare+piper
- pesmet /faina
- ulei pentru prajit
MOD PREPARARE:
Piinea pentru toast se taie cuburi marunte si se inmoiae cu laptele.
Ceapa se curata si se prajeste pina devine sticloasa in 2-3 ls ulei.Cine doreste poate sa puna si 1lc zahar la ceapa.Eu pun intotdeauna.
Ouale se bat si se amesteca cu condimentele mai sus scrise.
Cantitatea condimenteleor este in functie de gustul fiecaruia.
Toate ingredientele se amsteca bine impreuna cu carnea.
Cu miinile umede se formeaza chiftele de marime dorita, se trec prin faina sau pesmet si se prajesc in ulei incins, dar nu la temperatura f.ridicata.
Ca altfel se prajesc pe exterior prea tare si in interior ramin crude.
Dupa rajire se scot pe un servet de bucatraie din hirtie, pentru a absorbi surplusul de grasime.
Se pot servii ca atare, precum Hamburger-i(in acst caz chiftelele trebuie formate foarte platinat, pentru nu a fii prea groase), cu sosuri si garnituri pe gustul fiecaruia ...

Spor la preparat si !!!

7 comentarii:

CamiWitt spunea...

Hei iubito, vroiam sa le fac mäine, numai bine ca ai pus reteta, sa le vad ca tare-mi ploua in gura de ele. Un sfirsit de saptamina minunat, sorello ! Te tzuc dulce Cami

Unul din multi! spunea...

Cami, pai cind am citit reteta si am vazut de la cine este, le-am si pus in practica .Si inca de 2 ori consecutiv.
Sper sa-ti placa daca prepari.
Spor la preparat si un Sfirsit de Saptamina "MINUNAT" iti doresc tie si iubitului tau!!!
Cu deosebita prietenie
Laura S.

FLIK-FLAK spunea...

Scumpa doamna Laura, in ce fel influenteaza zaharul pus in timp ce caliti ceapa?
Vreau sa fac azi minunatele chifetelute.
Numai bine!

FLIK-FLAK spunea...

Scumpa doamna Laura, in ce fel influenteaza zaharul pus in timp ce caliti ceapa?
Vreau sa fac azi minunatele chifetelute.
Numai bine!

Unul din multi! spunea...

Hallo Lavinia si bine ai venit pe Blog!
RTe rog sa-mi spui doar Laura, ca daca nu ma simt de 100 de ani si macar"virtual" sa mai pot gusta ceva din fructele tineretii(hi,hi).
Ei am glumit,spune-mi cum vrei.

Lavinia, zaharul da o nota putin dulceaga, dar sa stii ca Nu se simte deloc in preparat.
Dimpotriva echilibreaza putin reactiile chimice din stomac.Imi este putin greu sa explic in ro.deoarece Nu prea cunosc termenii corespuzatori cuv. in lb.germana.
In ori ce caz da un gust bun.
Probeaza cu incredere si poate o sa-mi spui si mie cum ti-a placut.
Chiar daca Nu a fost pe gustul tau, totui relateaza.
Aici este primit in aceeasi masura si crirtica pozitiva ca si cea negativa.

Spor la gatit si savurat!
Laura S.

FLIK-FLAK spunea...

Draga Laura, au avut mare saucces! Un gust cu totul nou pentru cum am fost obisnuita 38 de ani.
Cel mai bun reper a fost sotul meu care este reticent la gusturile noi.
Placut, mancat, laudat, terminat si notat pentru refacut!
Multumiri si numai bine!

Unul din multi! spunea...

Lavinia, ma bucur ca aceasta reteta a fost si pe gustul vostru!
La fel este si la mine , sotul si juniorii sint cei mai mari critici.
Gusturile sint diferite, de aceea in general pregatesc retete care sint sigura ca sint pe gustul familiei mele.
Iar acesta retea , sde cum am citit-o anm stiut ca o sa le placa.
Lavinia, va urez sa va fie de bine si Sarbatori Fericite!!!
Cu prietenie
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate