Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

4 sept. 2009

CREIER PANE


Mi-am adus aminte ca, facusem cu ceva timp in urma o reteta de CREIER PANE postata de Bogdana pe Forumul Culinar.ro si careia doresc sa-i spun


Iar pentru ca uneori pofta de mincare este mai redusa. nici idei ce as putea gati pentru "barbatii" mei nu prea am.
Dar mi-am amintit de reteta Bogdanei , ca am preparat-o si i-am facut si poze si am zis sa o aduc aici pe aproape si sa sa o pun iarasi in practica.Dar cautind pe forum dupa ea , am dat si de reteta de Creier Pane by nenea Radu care si ea NU este de ignorat.

Deci aici reteta Bogdanei preparata de mine:
INGREDIENTE:
- creier(ca 1 creier pentru 2 pers)
- apa
- otet (la 1 l de apa ca 2-3 ls)
- foi de dafin(1-2 la frunze un 1l apa)
- piper boabe(10-15 buc. la 1l apa)
- sare ( 1lc la 1l apa)
- ou (1 buc pt. 1 creier)
- pesmet
- faina
- ulei/untura..
MOD PREPARARE:
Se pune apa la fiert si cind a inceput s afoiarba se pun frunzele de dafin, boabele de piper, otetul ,sarea si creierul.Se fierbe la foc potrivit ca. 5 min, daca creierul este proaspat.
Daca creierul este congelat se pune in apa rece, impreuna cu ce am descris mai sus sis e lasa la foc micut sa fiarba ca 20-30 min. pina ce se observa ca, creierul sa inchegat.
Creierul fiert se strecoara si se clateste cu apa rece.Eventual se curata de pielite., de oscioare,de resturile care eventual mai ramin.
Se pregatesc 3 recipiente.Unul cu faina, unul cu ou batut amestecat cu ceva sare, piper, nucsoara si zeama de lamiie
Bogdana a zis ca se paseaza.Eu zic ca mai bine sa se taie cu cutitul bucatele marunte, din care
se formeaza chiftele sau li-se dau forma mititeilor, se trec prin faina, ou si pesmet, dupa care se prajesc in uleiul bine inins.
  • Daca cumva masa de creier este prea moale,se poate adaouga 1lc faina.

  • Iar daca crusta de Panne o doriti mai groasa/crocanta, eu procedez asa;cind bat oul amestec in el si 1-2ls de faina.
  • In amestecul de creier, se pot taia si verdeturi ca de ex. frunze de patrunjel, usturoi....
  • Iar daca pesmetul doriti sa fie mai gustos sau o alta nota in gust, puteti amesteca in el, Fulgi zdrobiti de Porumb,Griu, Cocos...
Dupa cum se observa in poza , eu am avut si ceva Champignons in frigider si i-am facut si pe ei pane.Am servit linga, lamiie, salata verde si Sauce Tartare.
Se poate foarte bine sa se serveasca si alte garnituri, ca de ex.cartofi natur, cartofi fierti si trecuti prin in unt fierbinte si presarati cu patrunjel, garnitura de orez...fiecare ce doreste sau cit e de mare foamea

5 comentarii:

yafa spunea...

Ah, Laura daca ai sti ce pofta mi-ai facut de creier pane, miamiii ce bunut e, unde gasesc eu acu' pe teritorii ciocolatoase creier...Pupicei

CamiWitt spunea...

Laura, te asteapta 2 premii la mine ! O duminica placuta! Cami

Unul din multi! spunea...

Hi,hi...Yafa, sa stii ca asa imi merge si mie.Eu am scos doar reteta de la naftalina sa zic asa, dar saptamina asta cind merg la cumparaturi, incerc sa cumpar ceva creier.
Iti urez si tie ,sa-ti satisfaci poftele cit mai curind si o dumineca placuta in continuare!
Laura S.

Unul din multi! spunea...

Hi Cami!
Multumesc mult de tot,esti o prietena buna si adevarata!Te gindesti mereu la mine si imi oferi cite ceva, care sa-mi aduca bucurii.
O sa vin, diseara cind am ceva timp.
Te pup dulce si o dumineca placuta in continuare!
Laura S.

Miodrag Surac spunea...

Buna,super retete.Bafta.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate