Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

11 dec. 2008

PIERSICUTE GUSTOASE a la LAURA S.



Si ca in fiecare an, aceste "Piersicute" sint musai de facut.
INGREDIENTE-ALUAT:- 3 oua
- 200g zahar pudra
- 200ml ulei
- 1 pac. praf copt
- 1 pac. zahar veniliat
- 1 lamiie coaja
- 600-700g faina
INGREDIENTE-UMPLUTURA:
- 250g nuci macinate
- 50g zahar pudra
- 20g cacao
- 1 pac. zahar vaniliat
- 10 ls rom
- 6 ls marmelada acrisoara
- 2 ls suc lamiie
- 2 ls suc portocale
- 2 ls stafide inmuiate in rom
INGREDIENTE-DECOR::
- coloranti alimentari(rosu,galben si verde)
- 500g zahar tos
MOD PREPARARE-ALUAT:
Se freaca ouale cu zaharul,zaharul vaniliat,coaja de lamiie si se adaoga uleiul alternativ cu faina i prealabil amestecata cu praful de copt.Se pot pune de la 600g faina pina la 700g.deoarece depinde de marimea oualor.Se framinta un aluat din care se formeaza bilute cu greutatea de 6-7 g.Acestea se aseaza pe o tava captusita cu hirtie de cpt cu o distanta de 2-3 cm intre ele.Se apasa putin pe fiecare biluta sa nu creasca prea mulz in inaltime si se coc la o temp de 160-170?C va.15-20 min.Cind incep sa prinda putina culoare de jur imprejur atunci sint gata.Dupa ce toate cojile de piersici sint coapte ,cu ajutorul unui virf de cutit mic de buc. se scobesc cojile in asa fel incit in gaura obtinuta sa intre umplutura urmatoare.MOD PREPARARE-UMPLUTURA:Din pesmetul obtinut de la scobirea cojilor de piersici se amesteca cu nucile macinate(pot fii si citeva fin zdrobite printre ele si daca inainte de macinare vor fii si putin prajite vor fii si mai bune la gust,piersicile),cu cacaoa,cu zaharul si zaharul vaniliat.Toate aceste ingrediente uscate se amesteca bine dupa care se adaoga restul ingredientelor si se framinta umplutura bine pina devine nici prea moale nici prea tare,numai buna de umplut cojile de piersici cite 2.
MOD DECORARE:

Se pregatesc trei recipiente micute se pune in 2 cite 3-4 ls apa(eu am pus rom)si intr-unul 5-6 ls.apa sau rom si in fiecare se amesteca putina culoare.In cel care contine lichid mai mult se pune culoarea galbena.Bilutele unite cu umplutura cite doua, se coloreaza cu ajutorul unor pensule mici,prima data cu galben,putin cu verde si rosu,dupa care imediat se dau prin zahar tos.

4 comentarii:

Laura spunea...

Vaaaiii, Laura, cat de perfecte ti-au iesit piersicutele!!!
Zici ca-s reale! :)
Te pup tare, tare pentru tot ce impartasesti cu noi! :)

Unul din multi! spunea...

Draga mea Laura, si eu te pup la fel de dulce ,deoarece si tu la fel impartasesti cu noi muuulte retete minunate.Din pacate nu toate se potrivesc gusturilor barbatilor mei,desi dupa capul meu pe toate le-as pune in practica.
Piersicutele, da au iesit faine,doar ca anul acesta nu stiu dince cauza, cred ca a fainii mi-au c-am crapat la copt si a doua tura de copt am uitat de ele in cuptor si le-am c-am bronzat.
Dar daca sint colorate si trecute prin zahar nu se mai vede,iar gustul,mai ales daca nucile din umplutura sint putin prajite si romul are un gust demential de rom,ies MORTALE.
Mii de pupicei si sarbatori fericite!

Sandy spunea...

Arata bine Laura piersicutele tale. Imi place crema ta am sa o probez si eu. A mea e varianta mai usoara in cazulin care nu faci nutella in casa. Eu nici nu stiu care e gustul lor original . In zona mea nu se faceau. Salutari si numai bine.

Unul din multi! spunea...

Sandyta, ma bucur ca iti pac si ale mele.Umplutura NU este rea, important este ca esenta de ROm sa fie buna, ca daca nu nu sint atit de bune.dar cum am zis, cu nutela nu am probat si sint curioasa cum sint la gust.
Te pupacesc dulce si spor a bucatarit in continuare!
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate