Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

10 oct. 2008

CARNE DE PASARE CU USTUROI & BERE LA CUPTOR


Zau ca, chiar uneori nu mai stiu ce sa gatesc. Su nu pentru ca nu ar fii retete destule,sau din lipasa de ingrediente...efectiv sint momente in care nu am pofta de nimic si clar ca cu acesta si fantazia,gustul nu -si gasesc locul.
Dar avind 3 barbatei care asteapta zilnuic ceva bun de papat, trebuie sa gatesc.
Si cautind aiurea am gasit acesta reteta simpla si buna, aici;
Clar ca eu am preluat ideea si am preparat cu ce am avut in casa.
Aici reteta tradusa;
INGREDIENTE:
- 1 pasare de ca 1400g(eu am avut ceva pulpe de pui c-am aceeasi cantitate in total)
- 1/2l bere(aici ATENTIE-bere dulceaga ca daca e amara,devine si mincarea amara)-eu am folosit doar vre-o 250ml deoarece am fript-o sub capac.
- 10 catei de utsuroi
- 1ls ulei(eu am folosit ca 1ls untura de porc,da un gust mai bun si mai fraged mincarurilor)
- sare
- piper
- boia de ardei dulce
- 1ls smintina groasa(eu am uitat de ea)
MOD PREPARARE:
Pasarea/carnea de pasare se spala se zvinta si inauntru si pe dinafara si se freaca cu sare,piper si boia de ardei dulce.
Grasimea se incinge intr-o oala/cratita care se introduce si in cuptor.
Cind este incinsa bine se prajeste carnea pe toate partile in asa fel incit sa fie crocanta pielea.Se scoate din oala soo se presara cateii de ustuiroi,eventual injumatatiti.
Se aseaza carnea inapoi si se toarna deasupra berea,si se introduce pentru ca 75 min la 175°C in cuptorul deja incins.Din cind in cind se stropeste cu sosul lasat in oala si daca se doreste la jumatatea timpului se intoarce si se lasa la fript pina ce pielea devine usor maroniu-crocanta.
(eu cum am spus mai sus am folosit doar 250ml bere ,am pus capac peste oala si la 200°C ca 30 min am lasat in cuptor.Dupa aceea am luat capacul si am mai lasat 30 min. pina ce a mai ramas sos f. putin si carnea deasupra a devenit crocanta)
Cind timpul se apropie de sfirsit cu ajutorul a doua furculite se probeaza daca carnea se deaprinde usor de pe oase.Eventual s emai poate lasa in cuptor si daca e necesar se mai poate stropii cu ceva bere.
Carnea fripta se scoate pe un platou,iar oala cu sosul care a ramas se pune pe foc ,se incinge bine,eventual s emai sareaza,pipereaza se adoga smintina si ametsecind in continuu se lasa sa se fiarba usor pina sosul preimeste consistenta dorita.
Se poate servii cu garnitura de cartofi,orez,salata...



Bier ~ Knoblauch Hähnchen
ZUTATEN:
- 1 Hähnchen, ca. 1400 g
- ½ Liter Bier
- 10 Zehen Knoblauch
- 1 EL Öl
- Salz
- Pfeffer
- Paprikapulver
- 1 EL saure Sahne, (Schmand)
ZUBEREITUNG:
Hähnchen waschen und von innen und Außen trockenen. Innen und außen salzen, pfeffern und mit Paprika würzen.
Das Hähnchen in etwas Öl kurz von allen Seiten anbraten.
Den Boden eines Bräters dicht mit den ganzen Knoblauchzehen auslegen und das Hähnchen darauf "betten". Jetzt das Bier dazu in den Bräter gießen.
Nun das ganze für 75 Minuten ab in den Ofen bei 175°C.
Den Vogel gelegentlich mit dem Bier übergießen und evtl. nach der Hälfte der Garzeit wenden bis er von allen Seiten schön braun ist.
Den Fond mit Salz und Pfeffer abschmecken und mit etwas saurer Sahne o. ä. abziehen.

Niciun comentariu:

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate