Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

30 sept. 2008

PASTE FAINOASE CU CONOPIDA



Aceasta reteta "MINUNATA", este luata de pe Blogul Maya's world!: BUDINCA DIN CONOPIDA SI PASTE CU SOS ALB
Din pacate si sper bucuria Familiei mele,a trebuit sa schimb cite ceva.
Dar ce am schimbat o sa specific in reteta.Dar ce-i mai important,a fost ca si pici mei au papat si inca cu savoare.

De aceea draga Maya nota"1" pt. acesta reteta si din inima un

INGREDIENTE:
- 1 conopida
- 1 rosie
- 10 frunze de busuioc(eu am pus 1 ls patrunjel tocat marunt)
- 400 g sunca fiarta(eu am pus 250g slaninuta englezeasca,dar merge f. bine si cu Bacon sau Kaiser.)
- 4 catei usturoi
- 200 g cascaval razuit
- 200 g paste
- 1 l lapte +1 cub Maggi(optional)da un gust fain
- 1 lingura faina(ca. 60-70g)
- sare,piper
- oregano uscat(eu am pus ceva nucsoara razuita)
- ulei de masline
MOD PREPARARE;
Acesta il descriu cum l-am facut eu.

1.O forma rezistenta la temperaturi inalte si destul de incapatoare se unge cu grasime si se presara cu pesmet.
2.Cuptorul se incinge la 200°C.
3.Am pus pastele fainoase la fiert in apa clocotita cu sare.
Am lasat sa fiarba doar jumatate din timpul de fierbere care scrie pe pachet.
Dupa fiert am pus pastele in strecuratoare am turnat peste ele apa rece, dupa care le-am lasa deoparte sa se scurga bine.
4.Conopida spalata am fiert-o in apa sarata si clocotita ca. 5 min.
In apa am pus 1 cub Magii pentru ai da un gust mai bun.
Dupa ce a fiert ,se scoate conopida intr-o strecutatoare iar apa in care a fiert nu se arunca ci se pune deoparte.
5.Cascavalul se trce prin razatoare(eu l-am taiat bucatele otrivite si l-am trecut prin presa de usturoi).
6.Sunca sau slaninuta ,ce se doreste se taie cubulete marunte.
7. Se cintareste faina si se pune deoparte.
8. Laptele se masoara si se pune deoparte,sau se procedeaza cum am procedat eu.Am pus 500ml lapte si 500 ml apa in care a fiert conopida.
9. Intr-o tigaie se incinge ceva ulei de masline si se rumeneste putin sunca.Se trage deoparte se adaoga usturoiul trecut prin presa si patrunjelul tocat marunt.Totul se amesteca bine impreuna, dupa care se toarna deasupra pastele fainoase bine scurse.Totul se amesteca bine, in asa fel incit pastele sa fie bine cuprinse.
10. Intr-o oala de pune faina si se toarna cite putin din lapte/amestecul de lapte + ceva nucsoara si/sau alte condimente dupa dorinta si gust, amestecind rapid si in continu sa nu se faca cocoloase.Se toarna tot laptele treptat si se amesteca pina cind totul este in oala.Astfel se pune pe foc si se lasa sa de-a citeva clocote bune, pina se ingroasa precum budinca.Acum la acest procedeu trebuie sa se aiva grija sa nu se prinda de fund, de aceea este necesar ,precum si la budinca sa se amesece incontinu.Cind laptele s-a ingrosat precum o crema mai lichida,se trage deoparte.
11. In recipentul preparat cu pesmet,se toarna jumatate din amestecul de paste fainoase.Deasupra se pun buchetele potrivite de conopida fiarta,care se acopera cu a doua parte de paste fainoase.Deasupra se toarna crema de lapte,se presara cu cascavalul ras,se decoreaza cu felii de rosie si se introduce in cuptorul incins la
200°C pina ce deasupra a primit o crusta aure.
Cit de aurie este,depinde de gustul fiecaruia.

Niciun comentariu:

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate