Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

31 aug. 2008

SPINARE DE CAPRIOARA CIOCOLATOASA / SCHOKOLADE RHERÜCKEN


Mi-am cumparat cu ceva timp in urma de la AMAZON-
http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss_w?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=Dr.+Oetker+Rehr%FCckenform+&x=17&y=27
o forma de spinare de caprioara ,cu care totodata am primit si acesta reteta.Na,la prima vedere nu mi-sa parut ceva deosebit si cum nu stiam ce sa le mai fac picilor de dulce,am zis ca sa prepar aceasta reteta,ca demult mi-am tot propus.Si chiar ca nu mi-a parut rau,deoarece a fost deosebit de gustoasa,ciocolatatoasa,fiecare bucatica se topeste in gura.
Aici si reteta.
INGREDIENTE:
- 100g ciocolata amaruie(eu am avut doar cu lapte)trecuta prin razatoare
- 100g marg/unt la temp camerei
- 150g zahar
- 1 pac. zahar vaniliat
- 1 priza sare
- 3 oua gr.M
- 50g faina alba de griu
- 1 pac.praf budinca cu gust de ciocolata
- 2lc praf d ecopt
- 2ls lapte
- 75g migdale descojite si macinate(eu am avut doar macinate cu coaja)
GLAZURA:
- 150g ciocolata amaruie(cum am zis eu am folosit cu lapte)
- 1ls ulei
- 40g migdale taiate(eu am decorat cu fulgi/pufarine de orez)
MOD PREPARARE:
Tava se unge (asa scrie in reteta,dar eu am si infainat-o~cu pesmet~,deoarece mi-a fost frica sa nu se prinda) cu ceva grasime.
Cuptorul se incinge la 180°C.
Untul/marg se mixeaza bine cu zaharul,zaharul vaniliat si priza de sare.Se mixeaza bine pina devine precum o crema spumoasa si maleabila.Pe rind se introduce cite un ou si la fiecare se mixeaza ca 1/2 min.sase omogenizeze bine,dupa care se adaoga ciocolata razuita sii se amesteca scurt,atit cit sa se incorporeze.
Faina se amesteca cu praful de budinca,cu praful de copt si se mixeaza in masa de unt alternativ cu cele 2ls lapte.In final se mixeaza scurt si migdalele,iar masa obtinuta se toarna in forma si se niveleaza uniform.
Astfel totul pregatit se introduce in cuptorul deja incins pt. ca. 55 min.
Dupa coacere se lasa ca 10 min in forma la racit dupa care se rastoarna pe un gratar de bucatarie si dupa racire completa se glazureaza cu ciocolata + uleiul in prelabil topite.
TIP:

  • Ca ciocolata sa se razuiasca bine si repede,este bine sa se introduca pt. ca 20-30 min in congelator.
  • Ciocolata impreuna cu uleiul o puteti pune intr-o pungulita de nailon,careia ii faceti un nod si o introduceti in apa calduta.Aici atentie sa nu depaseasca 40°C.Din cind in cind cu degetele amestecati bine ca uleul si ciocolata sa se omogenizeze bine.Se taie un coltisor si se decoreza cu grija si rabdare prajitura racita.
  • La acesta prajitura este bine ca cuptorul sa nu se deschida pina ce prajitura nu este gata.


SCHOKOLADE RHERÜCKEN
ZUTATEN:
- 100g Zartbitterschokolade
- 100g weiche Butter/marg.
- 150g Zucker
- 1Pak. Vanilin-Zucker
- 1Prise Salz
- 3 Eier Gr.M
- 50g Weizenmehl
- 1Pck.Puddingpulver Schockolade
- 2TL Backpulver
- 2EL Milch
- 75 abgezigene,gemahlene Mandel
Guß:
-150g Zartbitterschokolade
- 1EL Speiseöl
- 40g gestiftelte Mandel
ZUBEREITUNG:
Rehrückenform einfetten,eventuel mehlieren und Backofen auf 180°C heizen.
Die Schokolade feine reiben.
Die weiche Butter /Marg. zusammen mit dem Zucker,Vanilin Zucker und die salz schaumig rühren.
Nach und nach die Eier ,ca. 1/2 Min. jedes Ei,unterrühren gefolgt von geribene Schokolade.
Mehl mit Backpulver und Puddingpulver zusammen mischen und abwechselnd mit der Milch unterrühren.
Zuletzt die Mandel kurz,unter den Teig rühren,ihn in der Form fühllen und glatt streichen.Der Form auf dem Rost in der Backoffen schieben und etwa 55 Min. backen.
Der Kuchen 10 Min. in der Form stehen lasan.anschließend auf dem Kuchenrost stürzen und erkalten lassen.
GUß:Zartbitterscokolade zusammen mit dem Öl im Wasserbad bei schwache Hitze schmelzen.

Niciun comentariu:

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate