Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

19 aug. 2008

SALATA DIN ICRE DE CRAP


Tot pt. seara de Revelion am pregatit la fel o salata din Icre de Crap,cu care am facut Rosii umplute.(vezi foto mai jos.)Reteta este preparata dupa reteta scrisa in cartea de bucatea Sandei Marin.

Aici o versiune online;
http://static.scribd.com/docs/cd1qro18vg96x.swf?INITIAL_VIEW=width
Dar acesta reteta nu se afla printre ele.de aceea o redau eu. cu ceva amanunte personale.
Ingrediente:

- 200g icre de crap(eu am pus ochiometric,ca. 3lc icre.
- 50g miez de piine(eu am pus 4 felii de piine alba de toast)
- 150g ulei cu gust neural(eu la fel ochioametric,in functie de cantitate si gust)
- zeama de la 1 lamiie
- sare
- 1-2 cepe taiate foarte marunt
Mod preparare:
Icrele scoase proaspat se spala ,se curata de pieliti si se prepara imediat ,sau se congeleaza .Eu le-am avut la congelator,de aceea le-am scos de cu seara si le-am lasat in frigider pina adoua zi.Deci icrele spalate ,curatate se sareaza si se pun intr-un castronel pe baie de aburi si se amesteca in continuu pina ce ,acestea devin rosii.Se trag de pe baia de aburi se se lasa la racit.Separat se inmoaie piinea in apa (eu am inmuiat in lapte) se scurge bine si se freaca cu putin ulei.SE adaoga icrele si se mixeaza bine,punind ulei treptat si din cind in cind citva stropi din zeaa de lamiie,asa precum la maioneza.Cind cantitatea de ulei este deja incorporata,,se potriveste de sare ,eventual zeama de lamiie si in final se adaoga ceapa.De preferinta eu pun ceapa verde tocata foarte fin.Iar cind nu am,pun ceapa alba ,care o prepar in felul urmator;Inainte de a prepara icrele.toc ceapa alba foarte fin.O amestec cu foarte putina sare si o pun intr-o sita sa se inmoaie si sa se scurga apa din ea.Cind pasta de icre este gata ,adaog cepa scursa din sita si totul este gata pentru servit.





KARPFEN KAVIAR AUFSTRICH
ZUTATEN:
- 200g Karpfen Kaviar
- 4 Scheiben Toastbrot ohne Rinde
- 150ml Öl,
- Saft 1 Zitrone
- Salz
- 1-2 Zwiebel,am besten Frühlingzwiebel
ZUBEREITUNG:
Der Karpfen Kaviar,wird gewaschen,und von Haut und Sehnen befreit.
In einen Topf wird Wasser zum kochen gebracht.Der Kaviar + 1Kl Salz,wird auf Dampf umgehrührt bis eine Lachsrote Farbe bekommen, und dann wird bei seite gelasan zum abkühlen.
Zwischen Zeit,wird das Brot im Stücke geschniten und im etwas Wasser oder Milch weich gemacht.
Dann gut abgetropft, wird das Brot gerührt mit etwas Öl, dazu kommt der Karpfen Kaviar.
Den restliche Öl rührt man langsam in die Gemisch Brot+Kaviar bis vollbracht ist.
Am ende rührt man die Saft von die Zitrone,eventuel noch Salz nach Geschmack und die klein geschnittene Zwiebel.
Gutes Gelingen!

Niciun comentariu:

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate