Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

26 apr. 2009

PASTE FAINOASE CU SOS DE BRINZA CU MUCEGAI(GORGONZOLA)


C-am in general cunosc gusturile barbatilor mei(3 la nr.hi,hi,hi) si c-am gatesc ce cred ca le place, deoarece nu-mi place sa am reste pe care ori trebuie sa le congelez si nu-mi mia plac descongelate, ori trebuie sa le arunc.
Dar uneori ma satur sa tot invirt aceleasi retete sau gusturi...
Si uitindu-ma in frigider ce am, ce as putea gati ,am dat cu ochii de pachetul de brinza cu mucegai.
Si totodata mi-am amintit de o reteta de Spaghetti cu sos din brinza Gorgonzola.Asa ca , am pus in lucru si a iesit ceea ce vedeti.
Axum gusturile sint diferite.M9ie si sotului ne-a placut, in schimb picilor mei NU.Dar asta este, nu poti face pe plac la toata lumea de fiecare data.

INGREDIENTE:
- ceva unt/ulei de masline
- 1 ceapa
- 2 catei de usturoi
- 200g smintina(Creme Fraiche)
- 100ml lapte
- 200/2500g brinza cu mucegai
- sare,piper, nucsoara de muscat
MOD PREPARARE:
Ceapa se taie marunt si se prageste un untul/uleiul incins.
Dupa ce sa calit putin se adaoga sminzina, laptele si dupa acestea s-au incalzit putin si au devenit lichide, se adaoga brinza cu mucegai.
La foc mic se amesteca continuu pina ce brinza sa topit.
Se condimenteaza dupa gust si se poate servii linga paste fainoase fierte.
TIP:
Cui ii place si doreste poate sa mai adaoge si;
- 1-2 triunghiuri de brinza topita
- mirodenii de provincie....


2 comentarii:

Gabriela Cara spunea...

Draga mea Laura, pastele acestea sunt minunate. Noi suntem mari fani si eu sunt fericita cand mi se cer la cina, ca se fac tare repede.
Pupici si o saptamana cat mai placuta!

Unul din multi! spunea...

Da, da Gabi, de acord cu tine!
Pastele fainoase in general sint iubite si gasesc ca sint o inventie buna.
Si la noi s epapa cu placere.
De ex. saptamina trecuta la noi la
http://www.hofer.at/index.htm
a fost SAPTAMINA ITALYABA , si am cuparat Paste Faonoase atit de faine si diferite si mai ales muuuulte.Mi-am facut stoc acasa.
Te pup si iti doresc o saptamina minunata si plina de succese!
Cu prietenie
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate