Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

12 nov. 2008

MUSCHIULET DE PORC UMPLUT /


dar am constatat prea tirziu ca nu am in casa chiar tot ce-mi trebuie.
Asa ca, cum de multe ori se intimpla sa improvizez sau sa schimb ceva, am procedat astfel:
INGREDIENTE:
- 1 muschiulet/filet de porc marisor
- 1ls untura/unt...
- 1 ceapa taiat marunt,+1 ceapa pentru sos
- 1lc zahar
- 100g Bacon/Kaiser...
- 100g cascaval ras
- 1 legatura frunze patrunjel verde toate marunt
- 30g pesemet
- 1 galbenus ou
- sare,piper, coreander...dupa gustul fiecaruia
MOD PREPARARE:
Intr-o tigaie se incinge grasimea in care se prajeste ceapa,se adaoga 1/2 lc zahar si cind prinde putin culoare se adaoga Baconul/Kaiserul...sis e lasa sa se prajesca putin pina prinde culoare.Se adaoga patrunjelul si condmentele se amesteca putin si se trage deoparte sa se racesca putin.
Muschiuletul/Filetul de porc gata pregatit se taie in asa fel incit sa se poata rula.Se sareaza,pipereaza,cine doreste poate sa-l unga cu putin mustar aromat.
Ingredientele prajite si racite se amesteca cu pesmetul,cacavalul ras si galbenusul de ou,dupa care se presara peste muschiult.
Se ruleaza totul cu grija se destul de strins,dupa care se leaga cu soara de bucatarie,sa nu se desfaca la prajit.Pentru ca eu l-am pregatit cu citeva ore inainte, l-em impachetat in folie de nailon si l-am lasa la frigider.
Dupa care am pregatit garnitura acesta Laura`s Leckereien: GNOCCHI
Mai tirziu am incins cuptorul la 200°C si am scos din frigider Muschiuletul/Filetul, l-am presarat cu putina faina deasupra(acesta ii da ceva culoare mai faina la prajit si iese mai crocant) si l-am pus la prajit in untura de porc bine incinsa.
Cind grasimea s-a incins bine,am pus Muschuletul in ea si am redus putin caldura/focul si am lasat muschiuletul sa se prajeasca ca. 10-15 min. pe toate partile la foc nu prea mare.
L-am scos pe o folie de aluminiu,i-am scos sfoara, l-am impachetat si l-am bagat in cuptorul incins .Intr-e timp am prajit a doua ceapa in grasimea ramasa de la prajitul muschiuletului cu 1 virf de cutit de boia de ardei dulce,am adaougat 1 polonic de supa, (se poate si apa, vin... + condimente dupa gust)si am lasat totul sa fiarba domol pina ce lichidul din sos s-a redus la consistenta de mine dorita.Se degusteaza intr-e timp si daca se mai doreste se mai poate condimenta.
Am fiert separat Laura`s Leckereien: GNOCCHI ,
care se fierb foarte repede, in 3-4 minute ies deja la suprafata.Atentie,nu-i tineti in apa ca se inmoaie si se desfac.Cum ies la suprafata sint deja fieti si se pot scoate.
Muschiuletul se scoate din cuptor,se portioneaza si se serveste cu ceea ce doreste fiecare.

2 comentarii:

Laura spunea...

Cit timp ai lasat muschiuletul la cuptor m-ar interesa?
Mi sa intimplat sa-l las cam mult si sa fie uscat.
Multumesc de raspuns

Unul din multi! spunea...

Liebe Laura,
Hallölchen si multumesc pentru vizita si condoleante!!!

Cu privire la intrebarea ta;
muschiuletul in cuptor l-am lasat doar atit cit am pregatit sosul si garnitura.Sa zic asa 10 min.Nu prea mult deoarece ai dreptate se usuca si el trebuie sa fie usor roza la mijloc.Cel mai bine cuptorul se incinge la maxim, se stinge si se introduce muschiuletul impachetat in folie.Acum depinde de diametrul carnii.Dar ma gindesc ca maximum 15 min. este OK.
LG aus Österreich
laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate