Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

26 aug. 2008

FICATEI DE PASARE LA CUPTOR



Otilia,o prietena de pe Forumul Culinar.ro ,a postat cu ceva timp in urma o reteta bestiala din ficatei de pui.
Deci pe acesta cale,un pentru Otilia!!!
~~~~~~~~~~~~~~
Spun bestiala ca, de fiecare data cind am preoparat-o toata lumea a fost incintata.
Da-ti clik pe Titlu si ve-ti obtine postarea originala de pe forum.
Aici reteta cu rezultatu meu
INGREDIENTE:
- 3-4 cepe potrivite,
- 4-5 catei usturoi
- un pachet ficatei de pui (1/2 kg),
- ulei, sare, piper
- +1lc zahar~acesta lingurita de zahar este la mine un"musai" la toate mincarurile.
MOD PREPARARE:
Ceapa si usturoiul se curata si se taie marunt si se aseaza intr-un vas termorizant care in prealabil sa uns cu ceva grasime si peste care se toarna ceva apa,in asa fel incit sa nu treaca peste nivelul cepei.
~Eu am calit ceapa in ceva ulei de masline,am caramelizat-o cu 1lc zahar si 1lc boia de ardei dulce,dupa care am pus in vasul termorizant totul si am procedat mai departe cum scrie in reteta Otiliei.
Deasupra se pun ficateii spalati.zvinti,pe care eu i-am trecut putin prin faina si i-am scuturat bine.
Deasupra se poate presara,ceva usturoi taiat marunt,coreandru,maghiran si cimbru,dupa gustul fiecaruia.
Eu am pus deasupra si putina RAMA ,ca mi-a fost frica sa nu se usuce prea tare ficateii.
Am dat totul la cuptor la ca. 200°C ,pina ce deasupra s-au rumenit frumos si apetisant,se sareaza si se serveste cu mamaliguta,asa a recomandat Otilia si am servit si eu.Dar se poate servi ce ce se dorste.

Niciun comentariu:

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate