Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

22 ian. 2011

Cocostar ( fursecuri cu cocos)

cocosstar
Aceste Fursecuri-COCOSTAR le-am gasit la o bucatareasa desavirsita, pe care o pierdusem din ochi si spre bucuria ea am regasit-o,
http://pokhas.com/.
Le-am preparat si eu cu ocazia Craciunului 2010.
Au fost “minunate” si de aceea pe acesta cale doresc sa-ti spun un calduros,
c46_1258515771!!!
Ingrediente aluat:
- 3 ls
- 2 oua ( - 1 albus care se va duce la coco)
- 250 g  unt/marg.
- 4 ls zahar pudra ( mai cu varf)
- 1 pac. praf de copt
- 1 pac. zahar vanilat
- 400 gr. faina ( nici-un gram mai mult)
Ingrediente umplutura:
- 120 g. nuca de cocos
- 200 g. zahar pudra
- 1 albus ( ala de la star)
- 2ls lapte(acesta l-am pus eu, deoarece umplutra mi-sa parut c-am uscata)
Deco.
- 100g cicolata
- 25g unt de cocos
Mod preparare aluat:
Cacaoa si preaful de copt se amesteca cu faina.
Marg./untul se mixeaza cu zaharul bine si se adaoua in continuare oul+galbenusul.Se adaoga o parte din amestecul de faina si se mixeaza si cind nu ss emai poate mixa, se adaoga restul amestecului de faina si se framinta rapid cu mina.Aluatul se pune intr-o folie/punga de nailoc la rece.
Mod preparare umplutura:
Albusul de ou se bate spuma cu zaharul pudra si se adaoga fulfii de cocos.
Dace este necesar se mai daoga 1/2 ls lapte.
Prelucrare:
Aluatul se imparte in buc. de cca.8-10g si se formeaza bilute.
Din masa de umplutura se formeaza la fel bilute , la nr. cite bilute de aluat se obtin.
Bilutele de aluat se platineaza foarte subtire si in ele se imbraca bilutele de cocos.Se aseaza pe o tava captusita cu hirtie de copt si se coc la 160°C(la mine.Deoarece la temp. mai ridicate aluatul fisureaza)pentru cca.20min.
In timp ce se cos, cicolata facuta bucati se pune intr-o punga de nailon mai trainica, impreuna cu untul de cocos, i-se face un nod si se pune la microunde la tem. minimala sau intr-o cana cu apa nu prea fierbinte(40°C).
Din cind in cind cicilata din punga se malaxeaza manual, pina cind cele doua ingrediente s-au omogenizat bine.
Dupa ce fursecurile s-au copt, pungii i-se taie un coltisoar fff micut si se traseaza dungii peste bilutele de cocos coapte.Se pun la rece si a doua zi se pot servii.
cocostar

6 comentarii:

janet spunea...

Da,Laura,nu stiu daca iti mai amintesti,cind eram pe Yammi,le-am facut si eu!Foarte bune si apreciate au fost,nu le-am mai facut de atunci.Sa vedem cind o sa le incerc iarasi!
Te-au iesit minunat!
Te imbratisez!

Pokhas spunea...

Draga Laura, ai facut din cocostaruri adevarate fursecuri festive, imi place cum ti-au iesit :)
Cu bucatareasa desavarsita m-ai dat pe spate , esti mult prea draguta. Te pup , o seara buna :)

Unul din multi! spunea...

Draga mea Janet,
Te rog sa m-a scuzi, dar sa stii ca NU mai stiu.Vizitele mele pe Yammy au fost rare, de fapt ca si acum....cred ca mereu sint in criza de timp si pe fuga.Nu stiu dac la toata lume ii merge ca mie, dar tot ce fac, fac pe fuga.Nu incep un lucru ca deja in cap sint deja la urmatorul sau chiar la al doilea....Si de multe ori se aproprie sf. zilei si constatez ca nu am reusit sa realizez nici jum. din ceea ce mi-am propus/gindit.Si ma simt ca un balon dezumflat.
Singura mea, si numai a mea delectare este BLOGUL acesta.

In ori ce caz, fursescurile au fost foarte bune, de aceea iti recomand sa-le refaci ca merita!!!

Mii de pupicei si toate cele bune tie si familiei tale!!!
Cu deosebit respect si prietenie
Laura S.

Unul din multi! spunea...

Poca, draga mea prietena,
Ma bucur ca iti plac cum mi-au reusit.Da am incercat sa-i decores cu specific sarbatorilor de iarna.

Iar in ceea ce priveste complimentul, sa stii ca eu nu fac complimente aiurea.Numai in cazul in care cred eu ca , se merita.Asta din punctul meu de vedere.

Sa spun /scriu lucruri negative despre anumite pers.NU o fac.Cred ca viata este prea scurta pentru a ma ocupa cu aceaste chesti.Dar cind consider ca cineva merita, cu siguranta se gasete timp pt. citeva cuvinte de lauda.Cuv. care uneori chiar ridica moralul si ne fac mai pozitivi/-ve...:-)
Te pup si eu dulce si iti doresc o saptamina plina de succese!!!
Cu prietenie si respecr,
Laura S.

Pokhas spunea...

Frumos spus :)
si pentru mine, la fel cum e si pentru tine, blogul e cel care ma delecteaza, iar cand stii ca din ceea ce faci multe sunt apreciate, pe mine una ma bucura foarte mult si ma motiveaza in continuare
te pup :)

Unul din multi! spunea...

Asa este Poca!
Cind gatesc si mai ales ceva care la toti 3 "barbateii" mei le place :-))) sint mereu in bucatarie sa vada cind este gata papica.Iar cind in sf. papam si vad cum fetele lor zimbesc de pofta si multumire, ma simt satisfacuta si deja cu energie si dor de cautare, cu ce as putea urmatoarea masa sa-i multumesc la fel....

Poca, iti doresc in continuare multa satisfactie, energie si izoare de inspiratie...
C prietenie
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate